ADAM
KONTAKT
adam.byrtus@marketin.cz
Proč jsi se přidal do MARKETINU?
Do MARKETINU jsem se přidal z mnoha důvodů. Abych vyzdvihl ty nejzásadnější, určitě je důležité zmínit motivaci, kterou jsem pro vstup do týmu měl. Už nějakou dobu jsem se chtěl stát součástí projektu, který má nejen potenciál, ale také pevné základy.
MARKETIN není krátkodobý projekt, ba naopak. Byl jsem svědkem tvorby agentury, která toho má hodně před sebou. Nebude to vždycky jen zábava, ale člověk k tomu tak alespoň může přistupovat:) Dalším důvodem je určitě chtíč učení novým věcem. Web, komunikace s týmem a mnoho dalších aspektů, se kterými jsem měl možnost se setkat, mě určitě nemálo poznamenaly, za což týmu děkuji. Zároveň jsem přesvědčen, že Michal v roli CEO je velmi silným lídrem, který se na trhu jen tak nevidí.
Proč dokážeš právě ty naplnit očekávaní klientů MARKETINu?
Lepší by samozřejmě bylo řici, proč dokážeme právě my očekávání naplnit. Vše je o týmu. Pokud mám ale mluvit přímo o mých kompetencích, pár vět ze sebe snad dostanu. Jsem silně motivovaný člověk, vytvořím vám velmi pěkný web, zanalyzuji vše, co jde a kromě toho se velmi rád podílím na naší vzájemné komunikaci, kterou v MARKETINU bereme hodně vážně. Jinak jsem všeobecně poměrně kompetentní, mám zkušenosti s digitálním prostorem a zajistím, aby vás business rostl. Navíc se rád přizpůsobím vašim požadavkům, to je ale pochopitelné.
Jaké je tvoje osobní motto?
,,Jsou čtyři věci, které nevrátíš zpátky. Kámen, který jsi hodil. Slovo, které jsi řekl. Příležitost, kterou jsi propásl. A čas, který jsi promrhal.“
Jaké máš ambice z hlediska karierního růstu v MARKETINU?
V MARKETINU chci určitě zastávat roli, která bude pomáhat fungování každého projektu. Věřím, že tým po čase získá velké zkušenosti, rozroste se a stane se z něj kompaktní celek, ve kterém budu rád hrát roli i v budoucnosti.
Tento projekt má na svědomí především naše coordination manager, Nikola, která je mozkem agentury a já budu jako druhý iniciátor vždy rád stát po jejím boku. Ambice na růst samozřejmě jisté mám a budu vždy rád v pozici jednoho z „ústředních“ členů týmu, což z hlediska budoucích let určitě s přibývajícími členy nebude nic jednoduchého.
Jaké jsou tvoje klíčové/silné vlastnosti?
K mým klíčových vlastnostem bych zařadil spolehlivost, dochvilnou komunikaci, schopnost řešení nejasných situací, cit pro rozložení obsahu, pracovitost a hlavně vlastnost, která mi nedovoluje nechat věci jen tak ležet, pokud nejsou nedokončené, jestli mi rozumíte.
Jaká je tvoje motivace k práci v MARKETINU?
Už jsem tuto otázku možná trochu interpretoval výše, ale jedná se o chuť zapojit se do týmu nadaných, mladých lidí, kteří chtějí probořit hranice jinak monotónního marketingu, kterým se snaží prosadit všechny firmy na trhu. Chci se prezentovat jinak, než slogany „HLEDÁTE SKVĚLÝ MARKETING? MY MÁME NEJLEPŠÍ SPRÁVU SOCIÁLNÍCH SÍTÍ!“. Cílem je ukázat novou variantu marketingové správy a já jsem nadšený, že se do tohoto plánu budu moct pravidelně aktivně zapojovat.
Kde vidíš MARKETIN za 5 let?
Snad ne v bankrotu. Ne, samozřejmě vtipkuji. MARKETIN bude za 5 let jedním z předních představitelů správně nastaveného, produktivního, transparentního marketingu. Jak už jsem mnohokrát zmínil, náš tým cílí na tržní změnu. Nechceme být jako každá ostatní agentura. Specializujeme se na alternativní způsoby propagace, vzhledu značky a další originální přístupy k jinak zaběhnutým postupům.
Co bys rád vzkázal návštěvníkům webu?
Jako první věc chci zmínit, že webové stránky jsem sice vytvářel já, ale obzory mi velmi prohloubily názory od Michala s Nikolou, za což jim děkuji. A teď k vám, přihlížejícím manažerům, podnikatelům, samoživitelům, studentům, seniorům, hrdým rodičům, nebo markeťákům. MARKETINje jedinečný projekt. Ještě jsem se nikdy nesetkal s myšlenkou, která má takto zásadní vliv na všechno okolní dění. Proto chci poukázat jen na jeden fakt – MARKETIN je IN MARKET, a nehodlá z něj odejít.