marketingová agentura

Vyzpovídali jsme našeho webmastera…

V dnešním příspěvku na MARKETBLOGu se zaměříme na tvorbu webových stránek.

Konkrétně jsme se rozhodli zeptat našeho webmastera na pár otázek ohledně začátků spolupráce s klientem a také komunikace s ostatními členy týmu.

Pojďme rovnou na to.

 

1) V jakém duchu vedeš úvodní meeting s klientem ohledně webových stránek?

První meeting beru velmi vážně. Vzájemná konverzace nám dává možnost lépe porozumět potřebám a cílům klienta, což jsou pro nás ty nejdůležitější metriky.
Celkově bych první meeting shrnul tak, že je to velmi důležitá součást tvorby webu i obchodního vztahu s klientem.
Také je to pro obě strany příležitost se lépe poznat a pokračovat v budování vztahu. Navíc můžeme projevit své znalosti.

 

2) Jak funguje tvoje spolupráce s ostatními členy týmu před začátkem tvorby webu pro klienta?

Webové stránky jsou jedním z nejobsáhlejších a nejkomplexnějších složek každé marketingové správy.
Proto při jejich tvorbě spolupracuji s takřka všemi segmenty našeho týmu.
Kromě samozřejmé analytiky a správy dat, kterou já sám zastávám, se obracím na PPC specialisty a SOME manažery ohledně integrace kampaní s webem.

 

3) K čemu realisticky slouží služba Analytika a reporting?

Analytika a reporting je služba, která se na první pohled může tvářit trochu nevděčně. V realitě ale jde o nepostradatelnou část našich postupů.
Díky strukturování všech získaných dat do opravdu obsáhlých tabulek můžeme zjistit co přesně (ne)funguje.
Následné vizualizace v podobě grafů nebo matic navíc vtahují klienta přímo do děje.

MENU
DEMO