marketingová agentura

MICHAL

Vzkaz čtenářům webu od našeho CEO:

Proč jsi se přidal do MARKETINU?

MARKETIN je pro mě vlastně takovým uzavřením kruhu. Vystudoval jsem informační technologie na ČVUT a po škole se věnoval počítačům, vývoji systémů, databázím a business intelligence. Pak mi nějak začala chybět školní lavice, tak jsem se zapojil do tříletého studia na katedře business managementu na Sheffield Hallam University v Anglii a složil zde zkoušky na titul MBA.Pak jsem se nějaký čas věnoval marketingu v prostředí velké softwarové společnosti Profinit.Jako projektový manager jsem měl jsem na starosti komplexní řízení projektů pro naše zákazníky a následně zajištoval i delivery managemet dodávek celkově. Potom jsem se posunul ještě víc do obchodní role s celkovou zodpovědností za business u vybraných klíčových klientů.Nyní v MARKETINU se to všechno propojuje do sebe, moderní marketing je zejména o IT technologiích. Ty rutinně využíváme pro komunikaci, generování materiálů, obrázků, business intelligence pro analýzy a zpracování dat, generativní umělou inteligenci pro podporu řady marketingových oblastí. A na pozadí, nebo spíš na popředí, je zodpovědnost za business našich klientů a samozřejmě za business fungování MARKETINU. Takže v MARKETINU se mi můj kruh se uzavřel…

Co je tvoje osobní motto?

Co stojí za to, aby bylo uděláno, stojí za to, aby bylo uděláno dobře.

Tak mě napadá, že z toho by člověk mohl usuzovat, že jsem puntičkář. Ale to nejsem. Jen i malé věci pro mě mají velký význam.

Jaké jsou tvoje klíčové/silné vlastnosti?

Několikrát jsem o sobě zaznamenal ve zpětné vazbě od kolegů a partnerů, že jsem jako buldog. Jen doufám, že to nemělo znamenat, že jsme podobně chlupatí, nebo že máme podobný obličej, nu což… Ale teď vážně, myslím si, že dokážu chápat věci v širokých souvislostech, chápat návaznosti, ale i vnímat detail. V životě jsem prošel řadou pozic a zodpovědností a každá z těchto rolí mě nějak poznamenala. V tom dobrém. A nyní cítím, že se ty věci vzájemně propojují.

Kde vidíš MARKETIN za 5 let?

Hrozně rád bych, aby se nám podařilo tenhle náš skvělý kolektiv ještě výrazně rozrůst. Ani tak né na obrovských mezinárodních projektech a kampaních, ale spíš dělat řadu rozmanitých, zajímavých a dynamických projektů, která by zaměstnávala velkou skupinu mladých lidí s nezkrotnou touhou tvořit a propojovala je na staré marketingové harcovníky přinášející zkušenost a moudrost. V dnešní době je potřeba mladé lidi inspirovat, umožnit jim zakousnout se do něčeho co je baví, motivuje. Vytvořit jim čisté plátno, dát do ruky štětce a probudit vášeň, která jim nedá usnout, dokud na plátně nebude dokonalý obraz, na který budou hrdí. Jen tak budeme my jako firma, ale i celkově společnost, dělat perfektní práci, doručovat opravdovou hodnotu, která bude naše klienty, společnost, a i nás samé posouvat kupředu.

Co bych ale velmi rád, aby se nám podrželo udržet „rodinnou“ atmosféru ve firmě, kde k sobě mají všichni blízko, vzájemně si pomáhají, podporují se a táhnou za jeden provaz. A to nejlépe stejným směrem 😊 Jak jsem prošel řadou firem a projektů tak mohu s jistou říct, že ani jedno z toho není samozřejmost.

 

Proč dokážeš právě ty naplnit očekávání klientů MARKETINU?

Kdyby kvalitní a komplexní dodávky marketingových služeb byly jen o kreativitě, nadšení, vášni, grafice, prezentacích a touze zdolávat nové výzvy a kopce, klienti MARKETINU by mě vůbec nepotřebovali. To celé zajišťuje zbytek týmu a beze mě naprosto skvěle. Ale pak je tady i nutnost zajistit pro naše klienty zázemí stabilní společnosti, spolehlivého dodavatele, prostředí zdravě fungujícího a ekonomicky prosperujícího partnera, spolehlivou dodávku projektů dle očekávání klientů. A v tom si myslím, že našim klientům garantuji, že dostanou to, co očekávají a potřebují. Tady si myslím, že klientům MARKETINU přináším svoje celoživotní zkušenosti a zajišťuji jejich klid.

Jaké máš ambice z hlediska kariérního růstu v MARKETINU?

Doufám, že si tu pozici CEO ještě pár let udržím, než mě Nikola přeroste a ze mě se stane ten konzervativní až moc rozvážný, šéf z Generace X. No ale doufám, že mi pak zůstane alespoň místo emeritního šéfa a přístup do firemní kantýny, nebo alespoň vinotéky 😊.

Jaká je tvoje motivace k práci v MARKETINU?

Na práci jsem celý život měl velmi rád komunikaci s lidmi, byl jsem vždy rád, když se mi podařilo nějak pomoc plnit klientům jejich cíle, doručovat projekty, budovat hodnoty, které měli vytýčené. V MARKETINU máme misi, které je přesně tímhle. Podpořit růst našich klientů a růst dále s nimi. Jde vlastně o neustále hledání nových cílů a nových cest, jak je společně efektivně dosahovat.Je to dobrodružná, kreativní, náročná a trnitá cesta. Ale když se to podaří, je to pro mě vždy hřejivý pocit radosti a hrdosti na kolegy a na MARKETIN. Ohromnou radost mám, vždy když se podaří vymyslet něco nového, neotřelého, zábavného z čeho mají všichni takovou radost, že se to stane stále dokola probíraným tématem na všech kafíčkách a poradách.

Co bys rád vzkázal návštěvníkům webu?

MARKETIN je úžasný kolektiv, který mě stále překvapuje tím, jak dokáže dělat úžasné věci. Když jsem viděl to ryzí nadšení pro věc v týmu. Touhu dělat zajímavé věci, nalézat nové přístupy, svěží a neotřelé nápady, tu energii a motivaci se kterou ten kolektiv táhne věci dopředu. Tak bych vzkázal návštěvníkům, že pokud chtějí něco z toho zažít i u sebe, tak ať si s vámi (myšleno týmem MARKETINU) dají workshop, zkusí společně rozpracovat své potřeby a nápady a zažijou ten uragán na vlastní kůži.

 
 
 
 
 
 
MENU
DEMO