NIKOLA
KONTAKT
nikola.houdkova@marketin.cz
Proč jsi se přidala do MARKETINU?
Před přibližně dvěma lety ve mně vznikla touha předávat něco navíc, něco, co může mít reálný dopad. Upřímně si myslím, že tato myšlenka se nejvíc rozmohla při práci na pozici marketingového managera, kdy jsem byla svědkem mnoha zahozených příležitostí z důvodu nedostatku odvahy nebo komplexům majitele podniku.
Vím, že v marketingu je možné dosáhnout nepředstavitelných výsledků, a to je moje největší motivace – vytvářet efektivní kampaně, které mají smysl a vedou k výsledkům a takto pomáhat našim klientům plnit často i jejich sny.
MARKETIN poté vznikl společně s mou snahou o propojení mladého teamu lidí s tímto stejným cílem a drivem jako mám já, za účelem vytvoření něčeho speciálního. A to se povedlo.
Proč dokážeš právě ty naplnit očekávaní klientů MARKETINu?
Všichni členové týmu zastávají podstatnou roli v každém projektu, kampani a výstupu, které našim klientům spravujeme a vyhotovujeme. Moje role je však obzvláště komplexní a rozsáhlá. Do každého projektu vkládám kus sebe, ať už po stránce managera nebo team leadera, protože mi záleží nejvíce na našich klientech a dobře odvedené práci se kterou budete vy i my spokojeni.
Jaké je tvoje osobní motto?
„Pokud se v životě opravdu snažíš být lepším člověkem, tato cesta nikdy nekončí, je to celoživotní úloha.“
Jaké máš ambice z hlediska karierního růstu v MARKETINU?
Mým hlavním cílem je transformovat MARKETIN do marketingové agentury poskytující komplexní služby. V současné době se specializujeme na konkrétní online služby a rozšířené offline i online služby, které jsou v našich silách. Naším společným cílem je stát se full-service marketingovou agenturou, která se bude nadále opírat o naši stávající firemní filozofii. Nicméně, jak jste již mohli povšimnout, do našeho týmu přijímáme pouze ty nejambicióznější a nejodhodlanější jedince, což občas představuje určité výzvy při jejich nalezení.
Jaké jsou tvoje klíčové/silné vlastnosti?
Věřím, že mojí předností je, vytváření inovativních a funkčních konceptů a cest nejen kvůli kreativitě, ale i kritickému myšlení. Samotné tyto hodnoty má možná více coordinator managerů, ale pokud se něčím opravdu liším, tak to je propojení uvedených vlastností společně se schopností vnímat situaci z různých úhlů pohledu najednou. U žádného projektu se tak nestane zaslepení jediným východiskem a vždy hledám to nejvhodnější a nejvýhodnější řešení.
Jaká je tvoje motivace k práci v MARKETINU?
Píšu to zde poněkolikáté 🙂, ale motivuje mě schopnost umožnit našim klientům dosáhnout jejich cílů a výsledků. Možná to zní trochu jako klišé, ale do MARKETINU jsme jako tým s touto vizí vložili už mnoho úsilí, abychom byli schopni poskytovat opravdu ty nejlepší služby.
Kde vidíš MARKETIN za 5 let?
V horizontu následujících 5 let, máme v plánu rozšířit náš tým o další mladé ambiciózní specialisty. Bez našeho týmu by MARKETIN neexistoval, protože když hrajete sám za sebe, daleko se nedostanete. Velmi často je náš tým ochotný zajít za hranici pomyslného „komfortu“ nebo se rychle adaptovat na změny neustále měnícího se trhu, což je něco, co nás opravdu odlišuje. Pevně věřím, že se neustále budeme progresivně zlepšovat jako doposud i vzhledem k nově přicházejícím technologiím. Marketing pak bude zastávat trochu jinou než doposud a my jsme na to připraveni.
Co bys ráda vzkázala návštěvníkům webu?
Možná že už máte za sebou spolupráci s několika marketingovými agenturami, nebo se teprve teď dostáváte do světa marketingu. Ať už je to jakkoli, spoluprací s námi získáte sobě rovného partnera, na kterého se v první řadě můžete plně spoléhat ať už ve výsledcích, transparentnosti nebo úmyslech. Více informací naleznete na stránce o nás. Ovšem to, co vám mohu slíbit už teď je, že každý klient je prioritou číslo jedna a volbou naší agentury uděláte jedině ten správný krok.