STRATEGICKÉ SLUŽBY
CREATIVE STRATEGIE A PLÁN
Inovativní strategie a plánování je základem všech marketingových projektů, které společně vytváříme. S každým klientem spolupracujeme na definování originální strategie, která počíná na důkladné analýze cílového trhu, konkurence a aktuálních trendů. Základem této služby je propojení tradičních metod s moderními, datově orientovanými taktikami a kreativními technikami. Díky tomu dokážeme vytvořit strategie, které nejen zaujmou, ale také dosahují konkrétních obchodních cílů a dokáží firmu postavit do konkurenční výhody.
co dále CREATIVE STRATEGIE A PLÁN zahrnuje?
- Analýza trhu a konkurence
- Identifikace cílové skupiny
- Tvorba marketingové strategie
- Návrh komunikačních kanálů
- Nastavení KPI a metrik
- Vizualizace nápadů a konceptů
- Kreativní brainstorming
- plán kampaní
- Řízení marketingových aktivit
- Zhodnocení a úprava plánu
BRANDING A STORYTELLING
Branding a storytelling pomáhá našim klientům vytvořit stabilní a vyjímečnou identitu značky, se kterou si nejen zákazníci spojí emoce a zapamatují si ji. Na rozdíl od základních přístupů stavíme náš branding strategicky na budování emočních vazeb a autentickém vyprávění příběhů, tím se tak zákazník podílí na tvorbě příběhu firmy. Budujeme dlouhodobé vztahy, které nejsou založené na propagaci, ale konzistentní komunikaci. V případě již vybudované značky, která nevykazuje růst, volíme inovativní rebranding.
co dále BRANDING A STORYTELLING zahrnuje?
- Tvorba firemní identity
- Vývoj vizuálního stylu
- Návrh tónu komunikace
- Tvorba brand hodnot a poslánÍ
- Vývoj a realizace brand kampaní
- Rebranding
- Návrh kampaní s příběhem
- Budování brand povědomí
- Využití storytellingu
CX A COMUNITY MANAGEMENT
Customer experience a community management jsou faktory, bez kterých se při budování silného vztahu se zákazníky a udržení jejich loajality neobejdete. Pomůžeme vám najít správnou cestu k vylepšení CX na hlubší úrovni – od detailní analýzy zákaznických cest a preferencí až po zavedení personalizovaných a technologicky pokročilých nástrojů. Propojujeme online a offline kanály a zajišťujeme konzistentní, personalizovanou a pozitivní zkušenost, osobní i komunitní.
Náš přístup správy komunity zahrnuje využití technologií jako AI pro automatizované procesy, ale přesto lidsky působící interakce.
co dále CX A COMMUNITY MANAGEMENT zahrnuje?
- Monitoring zpětné vazby
- Správa online komunit a diskuzí
- Řízení komunity na sociálních sítích
- Budování věrnostních programů
- Zpracování negativní zpětné vazby
- Strategie pro engagement komunity
- Řešení dotazů a stížností
- Správa fóra a zákaznických klubů
PORADENSTVÍ A COACHING
Naše poradenské a koučovací služby jsou zaměřeny na strategické vedení klientů směrem k jejich dlouhodobým marketingovým cílům.
Naši odborníci v zaměřených segmentech poskytují individualizované poradenství v oblastech jako digitalizace, inovace, strategické plánování nebo další dle dohody. Soustředíme se na coaching zaměřený na výkon a růst, klademe důraz na praktickou aplikaci získaných znalostí v reálném čase a pomáháme využít plný potenciál společnosti, který až doposud nebyla možnost využít. Plně se přizpůsobíme aktuální situaci firmy – přechod na nový trh, individuální coaching a další.
co dále PORADENSTVÍ A COACHING zahrnuje?
- Individuální coaching
- Firemní školení zaměřené na marketing
- Konzultace při budování brandu
- Poradenství při tvorbě obsahové strategie
- Leadership školení pro marketingové týmy
- Mentoring začínajících podnikatelů
- Strategické poradenství pro expanzi na nové trhy
- Business coaching pro zlepšení výkonu