loader image

STRATEGICKÉ SLUŽBY

CREATIVE STRATEGIE A PLÁN

Inovativní strategie a plánování je základem všech marketingových projektů, které společně vytváříme. S každým klientem spolupracujeme na definování originální strategie, která počíná na důkladné analýze cílového trhu, konkurence a aktuálních trendů. Základem této služby je propojení tradičních metod s moderními, datově orientovanými taktikami a kreativními technikami. Díky tomu dokážeme vytvořit strategie, které nejen zaujmou, ale také dosahují konkrétních obchodních cílů a dokáží firmu postavit do konkurenční výhody.

co dále CREATIVE STRATEGIE A PLÁN zahrnuje?
  • Analýza trhu a konkurence
  • Identifikace cílové skupiny
  • Tvorba marketingové strategie
  • Návrh komunikačních kanálů
  • Nastavení KPI a metrik
  • Vizualizace nápadů a konceptů
  • Kreativní brainstorming
  • plán kampaní
  • Řízení marketingových aktivit
  • Zhodnocení a úprava plánu

BRANDING A STORYTELLING

Branding a storytelling pomáhá našim klientům vytvořit stabilní a vyjímečnou identitu značky, se kterou si nejen zákazníci spojí emoce a zapamatují si ji. Na rozdíl od základních přístupů stavíme náš branding strategicky na budování emočních vazeb a autentickém vyprávění příběhů, tím se tak zákazník podílí na tvorbě příběhu firmy. Budujeme dlouhodobé vztahy, které nejsou založené na propagaci, ale konzistentní komunikaci. V případě již vybudované značky, která nevykazuje růst, volíme inovativní rebranding.

co dále BRANDING A STORYTELLING zahrnuje?
  • Tvorba firemní identity
  • Vývoj vizuálního stylu
  • Návrh tónu komunikace
  • Tvorba brand hodnot a poslánÍ
  • Vývoj a realizace brand kampaní
  • Rebranding
  • Návrh kampaní s příběhem
  • Budování brand povědomí
  • Využití storytellingu

CX A COMUNITY MANAGEMENT

Customer experience a community management jsou faktory, bez kterých se při budování silného vztahu se zákazníky a udržení jejich loajality neobejdete. Pomůžeme vám najít správnou cestu k vylepšení CX na hlubší úrovni – od detailní analýzy zákaznických cest a preferencí až po zavedení personalizovaných a technologicky pokročilých nástrojů. Propojujeme online a offline kanály a zajišťujeme konzistentní, personalizovanou a pozitivní zkušenost, osobní i komunitní.
Náš přístup správy komunity zahrnuje využití technologií jako AI pro automatizované procesy, ale přesto lidsky působící interakce.

co dále CX A COMMUNITY MANAGEMENT zahrnuje?
  • Monitoring zpětné vazby
  • Správa online komunit a diskuzí
  • Řízení komunity na sociálních sítích
  • Budování věrnostních programů
  • Zpracování negativní zpětné vazby
  • Strategie pro engagement komunity
  • Řešení dotazů a stížností
  • Správa fóra a zákaznických klubů

PORADENSTVÍ A COACHING

Naše poradenské a koučovací služby jsou zaměřeny na strategické vedení klientů směrem k jejich dlouhodobým marketingovým cílům.
Naši odborníci v zaměřených segmentech poskytují individualizované poradenství v oblastech jako digitalizace, inovace, strategické plánování nebo další dle dohody. Soustředíme se na coaching zaměřený na výkon a růst, klademe důraz na praktickou aplikaci získaných znalostí v reálném čase a pomáháme využít plný potenciál společnosti, který až doposud nebyla možnost využít. Plně se přizpůsobíme aktuální situaci firmy – přechod na nový trh, individuální coaching a další.

co dále PORADENSTVÍ A COACHING zahrnuje?
  • Individuální coaching
  • Firemní školení zaměřené na marketing
  • Konzultace při budování brandu
  • Poradenství při tvorbě obsahové strategie
  • Leadership školení pro marketingové týmy
  • Mentoring začínajících podnikatelů
  • Strategické poradenství pro expanzi na nové trhy
  • Business coaching pro zlepšení výkonu

CHCETE ZNÁT I NAŠE DALŠÍ SLUŽBY?