Pěkný den všem,
chtěli bychom s vámi sdílet jednu… marketingovou myšlenku.
Podle nás má každý průmysl nebo oblast trhu své vlastní vnímání marketingu.
Tohle by samo o sobě znělo jako samozřejmost, takže jsme nuceni to doplnit ještě něčím dalším.
Každý průmysl či oblast trhu má totiž podle nás jisté „možnosti“, co se marketingu týče.
A ano, vlastně trochu mluvíme i o financích.
Pojďme si to trochu vysvětlit.
Filmový průmysl. Špička má k dispozici ohromné množství peněz. A co marketingový potenciál? Snad největší.
Jen za poslední dobu jsme si mohli všimnou vícero skvělých marketingových kampaní v souvislosti s vycházejícími filmy.
Alien: Romulus. Longlegs.
Pokud si vybavíte další, určitě dejte vědět níže.
Nic méně – velký rozpočet na kampaň, ohromně rozsáhlá cílová skupina, skvělý nápad a hlavně možnosti z hlediska nápadu (dá se toho vymyslet opravdu dost.)
A teď pro porovnání – autoservis.
Ano, zvolit můžete sezónní nabídky, zmínění „nejlepších služeb ve x x“, využití sloganu typu „pneu od nás je jako svíčková od babičky“.
To je možná trochu přestřel, ale rozumíte myšlence, což je hlavní.
V tomto případě ALE:
1. máte xkrát menší cílovou skupinu
2. rozpočty také
3. možnosti také
4. a konkurence je snad všude
Přesně proto se musíte rozhodnout, jakou váhu chcete vaší propagaci zvolit.
Tak či tak, známé je, že autoservisy necílí na masa – a přesně proto mají z marketingového hlediska jiné možnosti. Je to špatně?
Vůbec ne. Ale vždy je tu varianta odlišení.
Zvolení strategie, která odliší váš brand od všech ostatních autoservisů. To se dá aplikovat i v průmyslu filmu, i zde.
Pokud chcete využít netradičních způsobů marketingu a posunout svůj brand, zavolejte.
Na nic si nehrajeme, pomáháme růst.
799 794 120 📞
LinkedIn – nová záložka