marketingová agentura

Má každý trh jiné marketingové možnosti?

Pěkný den všem,

chtěli bychom s vámi sdílet jednu… marketingovou myšlenku.
Podle nás má každý průmysl nebo oblast trhu své vlastní vnímání marketingu.

Tohle by samo o sobě znělo jako samozřejmost, takže jsme nuceni to doplnit ještě něčím dalším.

Každý průmysl či oblast trhu má totiž podle nás jisté „možnosti“, co se marketingu týče.
A ano, vlastně trochu mluvíme i o financích.

Pojďme si to trochu vysvětlit.

Filmový průmysl. Špička má k dispozici ohromné množství peněz. A co marketingový potenciál? Snad největší.

Jen za poslední dobu jsme si mohli všimnou vícero skvělých marketingových kampaní v souvislosti s vycházejícími filmy.

Alien: Romulus. Longlegs.

Pokud si vybavíte další, určitě dejte vědět níže.
Nic méně – velký rozpočet na kampaň, ohromně rozsáhlá cílová skupina, skvělý nápad a hlavně možnosti z hlediska nápadu (dá se toho vymyslet opravdu dost.)

A teď pro porovnání – autoservis.

Ano, zvolit můžete sezónní nabídky, zmínění „nejlepších služeb ve x x“, využití sloganu typu „pneu od nás je jako svíčková od babičky“.

To je možná trochu přestřel, ale rozumíte myšlence, což je hlavní.

V tomto případě ALE:

1. máte xkrát menší cílovou skupinu
2. rozpočty také
3. možnosti také
4. a konkurence je snad všude

Přesně proto se musíte rozhodnout, jakou váhu chcete vaší propagaci zvolit.

Tak či tak, známé je, že autoservisy necílí na masa – a přesně proto mají z marketingového hlediska jiné možnosti. Je to špatně?

Vůbec ne. Ale vždy je tu varianta odlišení.

Zvolení strategie, která odliší váš brand od všech ostatních autoservisů. To se dá aplikovat i v průmyslu filmu, i zde.

Pokud chcete využít netradičních způsobů marketingu a posunout svůj brand, zavolejte.

Na nic si nehrajeme, pomáháme růst.

799 794 120 📞
LinkedIn – nová záložka

MENU
DEMO