Umělá inteligence je všude.
Je i ve vás? Tedy, vašem businessu?
Nebo se jí obloukem vyhýbáte?
Pojďme se na to podívat od samotného začátku položením základní otázky.
Je vám AI k něčemu? Dokážete si prostřednictvím jejího užití ulehčit určitou oblast ve vašem businessu?
Pokud neustále odpovídáte “ne”, možná máte pravdu. A možná také ne.
Do vaší firmy samozřejmě nevidíme, do naší agentury ano. Přesně proto můžeme s klidem prohlásit jedno: AI není pro každou firmu benefitem.
Ano, prodejna kol opravdu nevyužije umělou inteligenci při face-to-face prodeji.
Nebo ano?
To je otázka. Pokud AI dokážete využít tak, aby jste se díky ní učili, je to pro vás velké plus.
Chcete se naučit lépe prodávat kola? Promluvte si o tom s ChatGPT.
Co funguje? Co ne? Jaké otázky ideálně pokládat? Kterým se obloukem vyhnout? Které zvážit v případě, kdy zákazník řekne X?
Mnoho společností může z AI těžit. Důležitější je položení další otázky: chci?
V marketingové agentuře se každý den setkáváme s využitím této technologie.
Tvorba textů, marketingového plánu pro klienta, tvorba scénářů pro náš obsah, tvorba návrhů témat našeho obsahu… vše je jen o tom, co do systému vložíme.
Není možné výstup AI zkopírovat a vložit na web, na SOME, do strategie pro našeho drahého klienta – umělá inteligence nám jen vypomáhá s řešením osnov, klíčových slov a posloupností.
Díky tomu šetříme nejen čas, ale také úsilí, protože jsme se díky našim zkušenostem s AI naučili celý systém “naší” vzájemné spolupráce skvěle zautomatizovat.
A pokud chcete i vy, jde to.
Úklidové centrum? Vylepšete si copies na webu, s menší pomocí AI.
Tvůrce webových stránek? Nechej si podle tvého popisu vygenerovat kód, nebo návrh designu a layoutu stránky, s menší pomocí AI.
Prodejna potřeb pro ryby? Vymyslete, s menší pomocí AI, moderní reklamní kampaň, která zaujme široké okolí a dostane vás na #1 v porovnání s konkurenční propagací.
Každá firma dokáže přijít na způsob, jak AI využít. A pokud ne, je to možná proto, že pro ni není její využití tolik atraktivní/výhodné/jednoduché/prospěšné.
Jaký máte názor vy?
Nezapomeňte nás sledovat na LinkedInu, kde přidáváme každý den krátké příspěvky o všelijakých tématech ze světa marketingu i mimo něj.