PÁR SLOV OD NAŠEHO CEO
Proč jsi se přidal do MARKETINU?
MARKETIN je pro mě vlastně takovým uzavřením kruhu. Vystudoval jsem informační technologie na ČVUT a po škole se věnoval počítačům, vývoji systémů, databázím a business intelligence. Pak mi nějak začala chybět školní lavice, tak jsem se zapojil do tříletého studia na katedře business managementu na Sheffield Hallam University v Anglii a složil zde zkoušky na titul MBA.Pak jsem se nějaký čas věnoval marketingu v prostředí velké softwarové společnosti Profinit.Jako projektový manager jsem měl jsem na starosti komplexní řízení projektů pro naše zákazníky a následně zajištoval i delivery managemet dodávek celkově. Potom jsem se posunul ještě víc do obchodní role s celkovou zodpovědností za business u vybraných klíčových klientů.Nyní v MARKETINU se to všechno propojuje do sebe, moderní marketing je zejména o IT technologiích. Ty rutinně využíváme pro komunikaci, generování materiálů, obrázků, business intelligence pro analýzy a zpracování dat, generativní umělou inteligenci pro podporu řady marketingových oblastí. A na pozadí, nebo spíš na popředí, je zodpovědnost za business našich klientů a samozřejmě za business fungování MARKETINU. Takže v MARKETINU se mi můj kruh se uzavřel…
Proč dokážeš právě ty naplnit očekávání klientů MARKETINU?
Kdyby kvalitní a komplexní dodávky marketingových služeb byly jen o kreativitě, nadšení, vášni, grafice, prezentacích a touze zdolávat nové výzvy a kopce, klienti MARKETINU by mě vůbec nepotřebovali. To celé zajišťuje zbytek týmu a beze mě naprosto skvěle. Ale pak je tady i nutnost zajistit pro naše klienty zázemí stabilní společnosti, spolehlivého dodavatele, prostředí zdravě fungujícího a ekonomicky prosperujícího partnera, spolehlivou dodávku projektů dle očekávání klientů. A v tom si myslím, že našim klientům garantuji, že dostanou to, co očekávají a potřebují. Tady si myslím, že klientům MARKETINU přináším svoje celoživotní zkušenosti a zajišťuji jejich klid.
Co je tvoje osobní motto?
Co stojí za to, aby bylo uděláno, stojí za to, aby bylo uděláno dobře.
Tak mě napadá, že z toho by člověk mohl usuzovat, že jsem puntičkář. Ale to nejsem.
Jen i malé věci pro mě mají velký význam.
Jaké máš ambice z hlediska kariérního růstu v MARKETINU?
Doufám, že si tu pozici CEO ještě pár let udržím, než mě Nikola přeroste a ze mě se stane ten konzervativní až moc rozvážný, šéf z Generace X. No ale doufám, že mi pak zůstane alespoň místo emeritního šéfa a přístup do firemní kantýny, nebo alespoň vinotéky 😊.
Jaké jsou tvoje klíčové/silné vlastnosti?
Několikrát jsem o sobě zaznamenal ve zpětné vazbě od kolegů a partnerů, že jsem jako buldog. Jen doufám, že to nemělo znamenat, že jsme podobně chlupatí, nebo že máme podobný obličej, nu což… Ale teď vážně, myslím si, že dokážu chápat věci v širokých souvislostech, chápat návaznosti, ale i vnímat detail. V životě jsem prošel řadou pozic a zodpovědností a každá z těchto rolí mě nějak poznamenala. V tom dobrém. A nyní cítím, že se ty věci vzájemně propojují.
Jaká je tvoje motivace k práci v MARKETINU?
Na práci jsem celý život měl velmi rád komunikaci s lidmi, byl jsem vždy rád, když se mi podařilo nějak pomoc plnit klientům jejich cíle, doručovat projekty, budovat hodnoty, které měli vytýčené. V MARKETINU máme misi, které je přesně tímhle. Podpořit růst našich klientů a růst dále s nimi. Jde vlastně o neustále hledání nových cílů a nových cest, jak je společně efektivně dosahovat.Je to dobrodružná, kreativní, náročná a trnitá cesta. Ale když se to podaří, je to pro mě vždy hřejivý pocit radosti a hrdosti na kolegy a na MARKETIN. Ohromnou radost mám, vždy když se podaří vymyslet něco nového, neotřelého, zábavného z čeho mají všichni takovou radost, že se to stane stále dokola probíraným tématem na všech kafíčkách a poradách.
Kde vidíš MARKETIN za 5 let?
Hrozně rád bych, aby se nám podařilo tenhle náš skvělý kolektiv ještě výrazně rozrůst. Ani tak né na obrovských mezinárodních projektech a kampaních, ale spíš dělat řadu rozmanitých, zajímavých a dynamických projektů, která by zaměstnávala velkou skupinu mladých lidí s nezkrotnou touhou tvořit a propojovala je na staré marketingové harcovníky přinášející zkušenost a moudrost. V dnešní době je potřeba mladé lidi inspirovat, umožnit jim zakousnout se do něčeho co je baví, motivuje. Vytvořit jim čisté plátno, dát do ruky štětce a probudit vášeň, která jim nedá usnout, dokud na plátně nebude dokonalý obraz, na který budou hrdí. Jen tak budeme my jako firma, ale i celkově společnost, dělat perfektní práci, doručovat opravdovou hodnotu, která bude naše klienty, společnost, a i nás samé posouvat kupředu.
Co bych ale velmi rád, aby se nám podrželo udržet „rodinnou“ atmosféru ve firmě, kde k sobě mají všichni blízko, vzájemně si pomáhají, podporují se a táhnou za jeden provaz. A to nejlépe stejným směrem 😊 Jak jsem prošel řadou firem a projektů tak mohu s jistou říct, že ani jedno z toho není samozřejmost.
Co bys rád vzkázal návštěvníkům webu?
MARKETIN je úžasný kolektiv, který mě stále překvapuje tím, jak dokáže dělat úžasné věci. Když jsem viděl to ryzí nadšení pro věc v týmu. Touhu dělat zajímavé věci, nalézat nové přístupy, svěží a neotřelé nápady, tu energii a motivaci se kterou ten kolektiv táhne věci dopředu. Tak bych vzkázal návštěvníkům, že pokud chtějí něco z toho zažít i u sebe, tak ať si s vámi (myšleno týmem MARKETINU) dají workshop, zkusí společně rozpracovat své potřeby a nápady a zažijou ten uragán na vlastní kůži.
Budoucnost přítomnost marketingu.ARKETIN 2025