Ať už jste B2B nebo B2C firma, vždy se musíte zajímat o to, kde hledat zákazníky, klienty nebo partnery.
Možná pro vás tedy tento příspěvek bude připomenutím, že nemusíte hledat pouze prostřednictvím workshopů, nebo jen telefonicky. Variant je vždy nespočet.
Pojďme se na situaci dívat všeobecně, z pohledu všech stran. Pokud jste společnost, zaměřující se na libovolný trh, můžete využívat libovolných možností.
Jednou z takových jsou v dnešní době samozřejmě sociální sítě.
Pro mnoho lidí se nemusí jevit jako atraktivní, nebo snad přínosný komunikační prostředek, což je z hlediska moderního fungování objektivně špatně.
Pro příklad LinkedIn. LinkedIn je prostředek komunikace, který má velmi specifický funkční styl projevu. Lidé sledují spíše informativní, přínosný, nebo aktuální obsah, který má pro ně nějakou hodnotu, např. z hlediska jejich oblasti působení.
Pro firmu je zde zásadní nejen aktivní přispívání obsahu, ale také fakt, že interakce prostřednictvím komentářů na účtech ostatních tvůrců nebo stránek může častokrát přinést více lidí na stránku vaši.
Co webové stránky?
Ty jsou samozřejmě základem. Možnost zisku co nejvíce informací o vaší firmě, vše na jednom místě. Přesně to lidi potřebují, aby měli možnost vás při výběru vůbec zvážit.
Toto samozřejmě platí ještě více v případě, kdy jsou vaším zaměřením produkty nebo služby, které jsou nepravidelné – nákup bazénu, sekačky, ze služeb lze teoreticky zmínit např. plastické operace.
Dále tu máme online reklamu.
Pokud na sociálních sítích nebo ve vyhledávači provozujete reklamu, mají lidé samozřejmě větší šanci na vás narazit.
Kromě digitální propagace se pochopitelně můžete zaměřit na offline prostor. Grafické bannery, letáky, plakáty… klasika.
Na závěr ale musíme zmínit to nejdůležitější: každá firma potřebuje něco jiného a může své nové klienty nebo zákazníky najít v úplně jiném segmentu propagace, než by si vůbec dokázala představit.
Proto jsou tu marketingové agentury, jako třeba MARKETIN, které vám sestaví přesnou marketingovou strategii a vy tak máte možnost pomocí testování přijít na to, kde se vaši bodoucí klienti/zákazníci nachází.
Pokud by vás zajímaly další insides ze světa marketingu, v tomto blog-postu už je obsáhnout nestháme. Ale k dispozici vám jsou naše sociální sítě: dnes vám zde zanecháme odkaz na náš YouTube.
Hezký a úspěšný zbytek dne!